Mira,


Hahah, idag har Mira vart en glad bäbiiis : ) Inte specielt mycket gråtande, inte som det brukar vara iaf.
Henrik, jag & gumms åkte till Årjäng förut efter han slutade jobbet för han skulle kolla på en bil grej och självklart åkte vi med när han bad så snällt. Dock var det ösregn hela vägen, massa bilar & lastbilar framför oss och vi hade lite bråttom, visste inte riktigt vart det var & det sista höll vi på att få bensinstopp!! Haha, men vi klarade oss till macken, hittade stället & kom hem helskinnade!
















Imorgon drar jag & Monkan till Charlestown och shoppar lite : ) Jag har inte speciellt mycket pengar, men eftersom jag & Lina var där i Måndags och jag hade Mira i bärselen blev det inget handlat för min del och jag behöver nya skor, sommarkläder och en ny plånbok. Vi ska även ta IKEA! Då måste jag köpa med en barnstol till gumman så vi kan sitta i den när hon äter sin smaskiga mat : )



Fy fan för att ta studenten & framför allt fest i detta vädret :S Tänk om solen sken, fåglarna kvittrade och värmen höll o sej hela natten. Det hade vart much much better för småbarnen som går ut idag !
Jag är glad att jag har Mira & Henrik just nu så man slipper sitta med en grogg i handen, sjunga så rösten skär sej, spy ner någon toalett, säga/göra olägliga saker you name it. Älskar mina godingar här hemma : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0