Onsdag,



God eftermiddag!
Jag & Mira knalla iväg i morse ( morse för oss är alltså 12-13 tiden ) ner till stan och mötte upp Lina vid Ica, vi köpte lite mat och gick vidare hem till henne. Blev hamburgare och det satt fint i magen!
Blev häng på soffan och ett besök av herr Forsberg.
Jag, Lina & Mira knallade iväg ner till stan för lite fika hos Josse, även Mariie från Trillhättan kom.
Henrik hämtade mej och Mira och nu blir det soffhäng igen resten av kvällen.







Mira ligger liiiite fel i sängen : )




Imorgon ska jag iväg till Säffle för lite snack på Bolaget där eftersom jag troligtvist kommer jobba där under Agusti månad. Vi drar iväg direkt efter Henke slutar.. Ska även kolla i lite affärer : ) Eller jag iaf !


Om man skulle ta sej en springtur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0