Onsdag,



Oj, idag är det många som har varit inne på min blogg. How come?!!

Men visst är det alltid kul med massa nya läsare, hej och välkomna, vi får väl se hur länge ni stannar här : )
Jag har badat Mira nu på kvällen och det tycker hon är jätte skoj. Hon ligger i den där "bad-grejen-till-bäbis" och sprattlar som en liten fisk i vattnet! Hon får en liten chock när hon kommer i men det tar inte lång stund innan hon drar på smilbandet.



Tänk när snuttis var så här liten då hon fick plats i handfatet i köket. Not anymore : )






Torsdag- Jag & Mira får troligtvist ställa klockan då vi ska vi ska möta "mammorna" 11.30 nere på familje centralen. Vi får se hur vädret är, ifall vi kan sitta ute i solen eller inne på Bvc..
Hoppas på fint väder : )
Efter mötet med mammorna skjuver jag vagnen mot Milla & Ebba då vi har en del att snacka om eftersom hon var iväg på kryssning i helgen och vi har inte setts efter det.






Stumpan har slocknat gott i pappas famn : )



Nej ni, nu tar jag kvällen!
Får se om jag orkar upp i tid och få ett inlägg på förmiddagen. Troligtvist inte!

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0