Söndag,



Helgen är över och den har varit suuuper!
Igår drog vi till Kstad, jag hittade lite saker som jag inte ångrar alls. Annars brukar man ha en sådan känsla att " den där var ju onödig " eller " jag har redan 4 svarta tröjor som jag inte anväder ", en massa impuls-köp med andra ord. Kvällen spenderade vi i soffan med god mat & pappa Johnny som var här på besök : )

Idag har jag grejar runt i lägenheten, fått ner saker i förrådet, städat och plockat. Lina & Danne kom hit så bjussa vi på tacos ( förutom köttfärs & bröd som dom fick köpa med ) och pappa Johnny kom även hit idag för han, Lina & Danne skulle köra husvagnen till Årjäng och då bestämde jag & Henke att vi skulle joina dom så Mira fick mat så drog vi iväg på en road trip.
Fick nachos uppe på restaurangen av mamma & Patrik som var smasken : )
Drog hem, pappa åkte med oss hem så tog vi vägen förbi en gubbe pappa känner som har allt mellan himmel och jord på sin gård. Hahah !
Nu- soffläga, chips & Henrik.
Mira sover sen en timme tillbaka ca..





snuttis <3



btw har Henrik inte varit i det där jävla garaget på hela helgen : ) Det gillas!
Keep on hunnyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0