Söndag,



Idag var det jätte många som hade vart inne på min blogg och kikat ifall jag mot förmodan skulle ha uppdaterat. Men icke : ) Jag har haft fullt upp hela helgen.

Fredag- Jag, Mira & Henrik skulle egentligen få besök av Emma, Elsa & Johannes men så frågade dom om vi ville komma till dom eftersom dom skulle grilla. Så vi packa ihop oss och drog till Ärtemark där även Monica, Tindra, Putta, Lukas & Tobbe befann sej. Blev grillat kött, sallad, potatissallad m.m Jätte trevligt!

Lördag- Vi sov allihoppa till halv 1, käkade frukost och drog iväg till Gustavsfors där det vankades grillning igen : ) det kan man inte få för mycket utav. Kött, sallad, potatisgratäng, potatissallad, bröd, majs m.m
Vi bestämde oss för att ta med Fredrik & David hem till oss för a sleepover.

Idag- Började med att Henrik fick åka och jobba på förmiddagen så jag & snutt sov ganska länge. Tog mej till slut upp ur sängen och kunde ge dom små pojkarna ute i soffan lite frukost.
Klockan klämtade och jag skulle på 2 års kalas för Ebba : ) Fick köpa lite smått och gott inne på komsun där mitt kort aldrig funkar så det fick bli lite billigt för den 50-lappen jag hade i plånkan.
Jätte mysigt på kalaset. Tänk att min lilla Ebbis är så stor nu.. Tiden går för fort!!





Min allra första kladdkaka : ) Den blev jätte god!!









Snutt har inte riktigt fattat det där med att ligga på huvudkudden än och ligger lite huller om buller  : )




Nu ska jag mysa med Henrik i soffan före vi ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0