Tisdag,



Tv-dag-Tisdag existerar inte mer : ( Alla dom bra programmen som jag kollade på är slut för säsongen. Dating in the dark, Desperate Housevifes & cougar town. Nu är det massa skit program och mellan 21-23 är det Ullared, som är en repris. Varför gör dom så?




Det är ju iaf Desperate Housevifes nu på dagen, alla avsnitt från början och dom har ju inte jag sett så något posetivt! Jaja, nog pratat om tv.

Som vanligt som jag & Mira länge, idag till halv  12 : )
Vi ska till Bvc vid 2-tiden och kolla läget med gumman. Annars har jag inget mer planerat för dagen, funderar på att kankse åka till Lina & Patrik i Årjäng och äta mat, idag hade hon gjort hemmagjorda pannbiffar!! Mumms
Hmm, vad ska man ha på sej dag då tro? Ser ut nu som att det kommer bli en fin dag, men man vet aldrig hur det slår om så rätt som det är så står man där i regnet i små shorts och linne : )












Min snuttttttis!

Kommentarer
Postat av: lina

kom hiit så ja får snutttttta på dig

2010-06-15 @ 15:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0