Tisdag,



Oj oj oj oj oj vad jag & Mira sover bra tillsammans : ) Hon vaknade vid halv 6-6 idag och fick då lite mat och vi slocknade lika fort båda 2 igen, sov vidare till 10-tiden och hon fick åter igen lite mat & vi slocknade båda 2 igen, klockan närmade sej 12 och jag vaknade upp med en sovande Mira bredvid mej, men hon vaknade fort efter att jag slog upp mina ögon! Jag har det allt bra jag, många klagar ju på att dom inte får sova någonting när dom har barn men jag ska ABSOLUT INTE klaga. Hoppas bara det håller i sej eftersom det finns ju faktikst folk som har barn som sover länge på morgonen.





Tisdag är det idag, innan men vet ordet av det så är det helg igen. Midsommar med andra ord till och med. Vi har inte några planer för midsommar än men jag pratade lite med Lina & Monica igår om vi skulle samla ihop oss och ha lite grillfest, kubb, vin osv. Hade ju vart trevligt tycker jag. Emma & Johannes kunde dock inte : (
Men vi får se hur det blir med den saken.
Annars får vi väl dra upp till Gfors och fira med dom : )




Jag har precis käkat i mej en smörgås & juice till frukost och ska försöka göra mej & Mira klara, vi ska nämligen träffa Hajir & Noel idag! Det var inte igår kan jag säga, var flera veckor sen nu. Noel har nog blivit jätte stor kan jag tänka mej : )
Yes, det ser ut som det är varmt ute idag så det får bli lite mindre kläder, kankse en klänning?

Nu ska jag gosa med Mira innan hon hoppar ur pjamasen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0