Tisdag,



Idag är både jag & Mira uppe tidigt jämfört med vad vi brukar : ) Vi ska till Bvc och kolla längd, vikt och huvud om en stund här. Egentligen skulle vi vara där vid 10, men hon ringde precis och ändrade till halv 11..
Efter det blir det att fika med Milla, hon ville till Marinan och köpa glass!

Henrik
ringde nyss och han hade fått slutat tidigt så han kommer snart hem till oss och går med oss till Bvc : ) Weei!
Han har ju "garage-dag" idag så han kommer nog spendera resten av dagen där nere skulle jag tro !
Det blir bra det, så jag kan fika och umgås med kompisar : )
Jag ska även passa lilla Alva senare under dagen ett par timmar !!







bad hairday idag, så det får nog bli en knut mitt på huvudet antagligen : )



Yeeep, springturen blev av igår också. Nu är det bara Tisdag, Onsdag, Torsdag & Fredag kvar.. pusssstt.
Det är jobbigare att springa själv än när Lina är med.. ? Konstigt det. Lina är ju sjuk så hon kommer nog inte med denna veckan, lika bra att hon kurar upp sej tills nästa vecka.


Underbara dag! Nu ska vi snart ut i solen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0