Torsdag,



Jag & Mira har varit ute hela dagen idag ! När vi kom hem började kvälls-matning-gråts-rutinen. Samma sak varje kväll.. Hon börjar bli grinig, gråter & skriker, vill äta massvis, spyr, äta mer, skrika, masa och till slut så brukar dom små blå slockna. Efter många om och men. Det är jobbigt att ha det så här varenda kväll. Jag vet inte riktigt hur man kan få någon ändring på det heller? Hon har väl ett väldigt temprament som mamma !!

Träffat mammorna, testade nya Salladsboden där jag käkade en baugett och de andra tjejorna tog varsin sallad. Min baugett smaka helt okej. Vi blev sittandes i plantaget en lång stund och prata massa barnbajs, barnmat, barnspyor osv. Ni mammor vet hur det blir när man träffas sådär, bara babyprat : )
Camilla & Ebba kom för att leka i lekparken, fikade med saft & bullar!
Vi träffade även Johanna och fick pratat med henne en stund. Ni är jätte starka, Johanna & Josefin!
Blev även lite mat hemma hos Millisen och avslutades med en liten kvällspromenix.




Skönt med Fredag i morgon eller vad säger ni?!
Nu ska jag krypa ner i soffan med Henrik : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0