Torsdag,



Jag har precis haft ett blodsockerfall tror jag. Jag vaknade och kände att något var fel med mej, jag kunde knappt gå eller jag var helt skakis i benen och armarna/händerna. Det kändes nästan som att jag skulle svimma när som helst.. Jag drack lite vatten och hoppades att det skulle bli bättre men det blev nästan värre när jag kom på att min kära vän Camilla får så här titt som tätt eftersom hon har diabetes. Jag slängde mej till kylen och åt yogert och jag kände hur det började bli lite bättre, men då fick jag värma 2 bullar och nu är jag ungefär som vanligt : )
Har även fått i mej frukost.
Urschh så läskigt det var, men kände sej hel knasig..
Det kan ju vara för jag käkade igår vid 12-13 tiden och efter det ingenting mer, plus att  vi var ute i solen hela dagen & jag tränade på kvällen..



Hembakat bröd med äggvita & ett stort glas vatten till frukost.



Idag kommer Emma & Elsa, Monica & Tindra : ) Va roligt att träffa dom!
Nu ska jag försöka plocka undan lite och sedan ge Mirisen mat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0