Torsdag,



Jag har haft en jätte bra dag idag. Började med att som vanligt sov Mira längre än mej så jag kunde gå upp och greja runt, duscha osv medans hon låg och sov så sött!
Emma & Elsa, Monica & Tindra kom hit och vi stapplade ner till stan, köpte lunch på XO, tog med oss maten ut i plantaget och sätte oss på en filt och käkade. Även Jossefinfin & min storebror Reine tittade förbi en snabbis. Senare kom till och med Milla & lilla söta Ebba. Vi lekte lite, gick på stan och kom fram till att vi skulle köpa glass så det var bara att dra vagnarna till Marinan så sätte vi oss på filten i parken brevid. Jätte mysigt!
Emma, Elsa & Johannes skulle kankse komma hit i morgon, eftersom Johannes slutade tidigt och dom skulle kankse till Åmål för att kolla på utemöbler och då självklart kan dom ta vägen förbi oss så Henke & Johannes får ses : )





Gumman fick sitta i hennes bäbbestol förut när jag kokade palsternacka till henne : )



Imorgon ska jag & Mira med Lina till Näl, hon ska dit och kolla en tarm som hon har problem med. Stackars henne, men hon har redan varit där en gång men hennes värden var tydligen jätte dåliga så dom ringde idag och hon fick en tid i morgon och när det blir med sån kort varsel måste det vara dåligt : ( Hoppas hon kommer med hem bara för hon kunde få bli kvar om det var för illa.. Jaja, mer uppdatering om det imorgon gott folk. Vi åker halv 8 i morgon bitti, så gumman får dras upp ur sängen : ( Det gillar hon nog inte...




Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0