Torsdag,



Massa folk som har varit inne på min blogg idag men inget inlägg till er : (
Jag & Mira tog oss sovmorgon till 11-12 tiden, jag stack in i duschen så gick vi ner till mamma som var på Karlberg.
Trodde att jag skulle gå hem efter det, men vi tog oss en promenad med mamma upp till henne på Kasenberg idag igen. Skönt med långpromenad. Såklart fick jag god mat av mamsen : )
Henrik fick komma och hämta mej och gumman efter att han slutade.



Imorgon är det Fredag och då ska vi till Reine, Werra & Alva uppe i deras sommarstuga : ) Vi ska dit och hälsa på dom, grilla, mysa, bada kanske ? Ha det allmänt göööt med andra ord!





Lördag, då fyller ju min Älskling hela 26 år!! Grattttis Henrik : ) Vi drar oss till Gfors där det vankas kalas för min man hela dagen, hoppas gumman är på bättre humör denna gången vi är där då hon skrek nästan konstant i Söndags..


Hoppas det är fint väder både imorgon & Lördag för då kommer det bli en toppen helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0