Torsdag,



Idag är första dagen på länge som jag har varit uppe före 10.. Jag har faktiskt legat vaken ändå ifrån 9 snåret, och Mira också. Det är konstigt hur ena dagen sover vi till 13 och som idag är vi uppe vid 9 och jag tycker att det var jobbigare att palla sej upp igår. Man sover väl för mycket så man blir trött på det viset : )


Idag ska vi träffa "mammorna" och bege oss hem till Magda & Stefan, ska bli jätte kul att se hur dom har det. Dom bor ju här ute på dom ny bygda huset mot Nötön.. Troligtvist har dom det jätte fint : )
Annars så har vi inget mer planerat. Jag skulle vilja åka till stan och handla, får försöka få med mej Henrik när han slutar eller så drar jag utan han & Mira.



Undra om det är varmt ute? Ser ut som det är lite kyligt faktiskt.





Väldigt dåliga bilder men hon har iaf på sej en jeansklänning idag : )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0