Äpple



Idag är det redan Tisdag och det betyder " BRA TV KVÄLL " Startar lite lätt med Dating in the dark och sedan blir det hemmafruarna i Desperate Housevifes och bäst till sist Cougar town som är så jävla rolgit !
Jag och Henrik kommer sitta klistrade iaf tillsammans med Camilla på andra sidan stan : )

Nu ska jag försöka på oss lite kläder för vi ska hem till Milla på lunch, mummms..
Vi har ju precis gått upp så det är ju ingen ide att käka frukost nu men jag får ta med ett äpple på vägen : )






I eftermiddag ska vi till bvc : ) Weei, det ska bli roligt att se hur hon har växt sen sist vi var där ! Förra gången vi var där hade hon ju gått upp nästan ett halvt kilo, så hoppas på detsamma nu också.

Ha en jätte bra dag allihoppa!

Glöm inte att rösta på min pjamas : )

Kommentarer
Postat av: anonym

Tyvärr så är det inte husfruar idag. Det är csi triologin. Men nästa tisdag är det igen som vanligt :)

2010-03-30 @ 16:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0