Booboo



Det blev våfflor uppe hos mamma. Jag, Henrik & Mira, Lina & Danne, Reine, Werra & Alva, Mamma och Anders satt runt bordet och slaffsa i oss massa våfflor med hallonsylt, jordgubbssylt, hjortronssylt, grädde, smör, socker, dricka och kaffe. Yummii!
Vi fick även träffa våran lilla pisse katt som bor uppe hos mamma för tillfället : ) Så goosig hon är!





Lilla pissemissen : )






Nu hoppas jag att min lilla dotter snart vaknar så hon kan käka lite så jag äntligen får gå och lägga mej igen !
Tänk att man kan sakna sängen mycket när man ändå spenderar mycket tid där ?!

FREDAG imorgon !! Jipppiihooo : )
Jag ska passa Alva en sväng på dagen så Reine kunde få gå på ett möte, efter det ska jag promenera hem till Millis & Ebba för tjejsnack eller mest babysnack kan jag tänka mej att det blir. Cissi skulle ha med sej ultraljudsbilderna ! Ska bli jätte kul att se dom : )
Och ännu senare skulle vi kankse ta en film med Lina & Danne, om vi orkar !




Lördag- Då ska Hajir ha en liten babyshower : ) Då ska Henrik ha med sej Mira till Bfors och hämta hans småbröder och Mira ska få träffa farmor igen ! Haha, han kommer sköta det galant pappa Henke. Det kommer nog kännas tomt för mej utan henne, men även ganska skönt att få göra något själv : ) Det behövs nog lite egentid tror jag, så man inte blir tokig. Plus att Henrik vill ju ha egentid med henne också !
Henrik är världens bästa pappa så han kommer sköta Lördagen jätte bra, bara han får med sej ersättning så klarar hon sej iaf : )

Nej, nu ska jag hoppa till soffan !


Natti natti : )

Kommentarer
Postat av: Angelina

aha okej :D

2010-03-26 @ 09:16:16
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0