bra humör



Sådär, nu är jag äntligen på bättre humör. Läggde mej och sov förut när Henrik & Mira var iväg till Bvc så jag fick sova en timme ungefär. Fruktansvärt skönt!
Gummsan väger nu 3115g och är 50.5 cm : ) När hon föddes var hon ju 42 eller 43 cm så hon har växt som bara den, inte konstigt med den långa pappan hon har! Såååå skönt att hon växer på sej lite, nu är hon ju i "normalstorlek" kan man ju säga : ) Ojj, det låt konstigt ! Men ni fattar vad jag menar ^^



Idag var vi ute på stan och provkörde vagnen för första gången. SKIT väder asså, man kommer ju knappt framåt.. Okej, mina skor som är helt platta under är väl kankse inte dom bästa heller att ha på sej nu men jag skyller bara på vädret.
Men annars gick allt jätte bra, hon låg och sov hela tiden och skötte sej exemplarisk.
Vi träffade ett par från föräldragruppen och stog och pratade lite med. Dom hade också fått en liten tjej : )
Henriks syster Marie och hans mormor har precis varit här och hälsat på oss, så trevligt när det är folk här så! Blev lite kaffe, te och kaka!

Nu ska jag laga hamburgare igen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0