finaly



Äntligen är jag tillbaka : )
Vi, som många andra har Tele2 och det har ju krånglat sen i Onsdags men idag finaly har det kommit till rätta igen! Så jävla Tele2..



Jag har nästan precis kommit hem, eller jag har käkat samtidigt som Mira skulle äta från mej så det är ju bara till att göra 2 saker samtidigt : )







Idag har jag varit hos Madde & Malva och hälsat på, vi tog oss en promenad i solen ner till staden Åmål. Vilket väder det är, sååå skönt med sol : ) Det blir jätte varmt och snön börjar äntligen försvinna!
Nu ska Hajir & Andreas komma i eftermiddag/kväll ! Var ett bra tag sen jag träffa dom nu, hon vill nog höra allt om förlossningen : )





Nu har Henrik kommit hem från jobbet, första dagen på jobbet för han på 5 veckor så det var lite ovant att han skulle upp och iväg i morse, men dagen har allt rullat på ändå.
Han ska få sätta sej här lite : )


Hörs sen babys

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Marie,



Vi på Tele2 är glada att höra att din internetuppkoppling fungerar igen. Självklart ska internet fungera att använda hela tiden så länge vi inte meddelat någon eventuell service av uppkopplingen i just ditt område. Vi hoppas att ditt bredband kommer fungera bra för dig framöver och skulle du ha några frågor eller funderingar får du gärna mejla mig på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-03-09 @ 08:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0