hihii



Min pjamas har hela 12 röster : ) Undra vilka det kan vara som har gett sin röst på min ?

Klicka här
för att rösta på den ! Thanks






Inatt har Mira grejat runt lite för mycket så jag har inte fått mej mycket sömn. Antar att hon kommer sova mycket idag på dagen då ist, hon håller på att slockna i soffan nu !



Idag ser hon ut som en liten pojk i hennes  blåa Bamse pjamas ( som vi har fått av Malva ) Men hon är lika söt för det lilla gummsan, och man kan ju inte skita i att ha på henne kläder bara för det är blått. Jag tycker det är gulligt med blåa saker !



Idag kommer Emma & Elsa hit på besök : ) Ska bli jätte kul att träffa dom, jag tror Elsa går helt nu också ! Haha, nu har nog Emma det hetsigt att springa efter henne hela dagarna! Lite skillnad på hur jag har det, för mej är det bara att sätta henne i babysittern eller lägga henne i soffan så somnar hon !

Nu ska jag försöka hinna duscha innan dom dyker upp : )



Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0