Idag känner...


Idag känner jag mej helt okej : )








Nu har jag precis fått Mira till att sova inne i spjälsängen, hon har skrikit nästan konstant hela morgonen/förmiddagen. Men nu äntligen har hon slocknat i hennes säng : )
Jag kunde göra mej lite mat när hon somnade eftersom jag har intek äkat något idag än. Det blev belive it or not Pasta och pastasås! Hahaha, det är så fruktansvärt gott!



Det gick allt bra nere på Bvc förutom att hon var så arg lilla gumman : ) Men hon väger nu 3295 g, big mammaaaa !


Nu ska jag försöka sova en stund i soffan tror jag. Var fruktansvärt trött i morse när jag inte fick min beautysleep fram till eftermiddagen : )
Men stumpan ska nog se till att vakna lagomt tills jag somnar in skulle jag tro, om jag känner henne rätt !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0