Lördag



Hello everyone : )
Idag är jag på jätte bra humör, vet inte riktigt varför! Men kanske är för att lill snutten sov väldigt bra inatt. Eller vi slocknade alla i soffan igår kväll och vakna vd 3-4 tiden när hon skulle ha mat och gedde henne lite mat av mej och lite ersättning och somnade om lika fort : )

Idag har jag vart nere på Karlberg och hjälpa Lina lite, åkte och handlade lite åt henne eftersom kaffet tog slut och idag kommer ju inga varor! Det är danstävling där nere idag så jag mötes av en stor flock av hårspray, smink, pinnsmala tjejor med alldeles för lite kläder ( Mamma hade blivit galen om hon såg dom små töserna i dom utstyrselna ) plus ett par dansade killar.
Josefin-fin var där nere och hjälpte Lina lite och kollade på dom här fantastiska dansarna, hon tyckte att Mira skulle bli en discodiva när hon blev stor men jag sa FET NEJ och väntar med spänning på hennes första reflexbyxor som hon ska ha med pappsen i garaget : )

Henrik och gummsan ligger och myser i soffan nu och jag är väldigt sugen på att joina dom, men ska nog försöka få i mej lite frukost så jag orkar med dagen : )








<3













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0