Mira & mat



Tjooojojojohohooh, vad roligt det är med kommentarer och se vad det är för folk som läser! Ni är så snälla och söta : )
Nu har jag fått Mira att sova i spjälsängen igen! Det är så skönt att bara kunna gå in och lägga henne där och att hon inte börjar stortjuta efter ca 3 minuter. Min lilla rumpnisse : )



Som ni ser ligger hon bland gosedjuren, och om jag tar bort dom så vill hon inte ligga där. Fick ett bra tips av Maria igår att lägga saker runt henne eftersom dom små liven vill ha trångt runt sej tydligen : )
Och det funka !




Henrik fick springa ner till tvättrummet med en stor Ikea påse full i tvätt, slängde in det och efter det var jag så snäll så han fick åka till det kära garaget och spendera lite tid där : ) "weeeeeeei" tänkte nog han när jag sa att det var okej!
Jag har precis vart där nere och hängde upp tvätten och slängde in 2 till. Även hunnit värma en panpizza som blir lunchen/middag för mej idag.



Pan pizza och ett stort glas vatten : ) Thats life !





Om man skulle bädda sängen ? Hmm, njee det får Henke göra sen när han kommer hem : )

Kommentarer
Postat av: Sandra-TvillingMamma

Ussh, ja jag känner igen de där med bebisar som inte sover på nätterna, det har precis fixat sig här hemma för oss. Liiiite bättre iallafall :)



Men annars går det allt bra med de små, de följer normalkurvan och har klarat sig från förkyllningar och magsjuka än så länge. Jag är helt slut efter dagarna, väldigt krävande med två små och vill ibland bara lägga dem i ett rum och stänga så jag får sova, men så gör man ju aldrig :P



När var det hon skulle komma egentligen?

Som du kanske sett så föddes ju mina i v24+4 den 24 Augusti. Men deras BF var 9 December.



Kraam!

2010-03-16 @ 18:08:46
URL: http://sunkiissed.blogg.se/
Postat av: ICAZ

Men vad kul att ni är nöjda med vagnen iallafall :) Ja visst ser den helt ny ut. Är inte länge vi använt den. Och har varit väldigt noga med den. :)



Nu ska jag snart börja med pommes och korv till oss här. Barnen sover faktiskt, magsjukan tar kål på oss.



Härligt det börjar bli till vardag igen. Tar ju ett tag att komma i ordning med sin nya familj. :) Vi trivs som sjutton här nere faktiskt :) kram

2010-03-16 @ 18:41:55
URL: http://icaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0