natti,





Nu ska jag gå och lägga mej. Mira har precis fått i sej en massa mat av mej så hoppas hon står sej ett par timmar till innan det är dags igen..
Imorgon bitti ska vi upp och tvätta : ( Buuuhuhuhu. Klockan 7.00-13.30 har vi ju på oss. Men som vanligt har vi apans så mycket tvätt och behöver nog ett par timmar där nere, inte nog med tvätt men att få det tort efter det.
Plus att vi ska hem till farfar på förmiddagen i morgon, Pappa kommer och hämtar oss vid 10.00 tiden ungefär och där lär man ju bli ett par timmar, så hade vart skönt om det är färdig tvättat innan dess så det kan hänga i torkrummet så det är torkat tills vi är hemma igen.







Jag måste städa imorgon efter tvätten är klar och vi har varit hos farfar. Mina kläder måste komma i ordning, allt ligger huller om buller över allt. Inget är där det borde vara.. Jag har även 2 stora sopsäckar som ska ner till förrådet som MÅSTE ner i morgon, nu har det stått här i över en vecka.. Henrik blir galen på mej och mina saker.

Ne, nu får jag skynda mej så jag hinner sova någon timme innan brösten kallar : )

Godnatt på er <3

Kommentarer
Postat av: Jonas

SKANDALINLÄGG!!! AVGÅ ALLA!!!

2010-03-04 @ 18:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0