nuså



Nu har jag käkat upp min delikatess till middag, belv taco gratäng idag : ) och det var huuuuuuur smarrigt som helst, jag skulle kunna äta tills jag sprack om det var så, så gott var det alltså!

Lillan har slocknat i soffan nu!



Jaaa vet att hon fortfarnde har pyjamasen på sej, men jag hade planerat en hel dag i sängen/soffan idag så blev vi tvunga att gå till sta nefter som banken-tanten inte svara i sin tele och då tyckte jag det var så onödigt att behöva väcka henne när hon sov så gott för att knö på henne kläder, då kunde hon lika gärna ha nattkläderna på sej : )
Vi tog svängen förbi Karlberg på hemvägen och hälsade på moster Limpa och hennes praktikant! Blev allt en liten godis bit och en tugga på en negerboll ^^




Här om natten när jag vaknade kände jag att det gjorde fruktansävrt ont i mitt ben så jag tog mej en kik och såg ett enormt blåmärke på benet.



Det syns dock lite dåligt här på bilen, men det är jätte stort. Konstigt nog har jag inte känt när jag fått det, men jag borde ha slått mej rejält när jag fick det och det borde kännas tycker jag.. Men men, det är som när man brukade vakna upp på Lördag och Söndags morgnarna och vara sådär jätte bakfull som bara jag kudne bli och se sej själv i spegeln och upptäckte massa blåmärken över hela kroppen, rivmärken här och där, kläder och skor fortfarande på och den där träningsvärken som man aldrig slapp : )




Jajaj, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0