parfym



Varför kan man inte bara ha 1 eller högst 4 parfymer? Så att dom faktikst tar slut någon gång.. Jag har så himla mycket parfymer, och får inte nog utav det heller.



Här är bara några utav parfymerna jag har och det är säkert 15 st här på bilden bara..
Man kankse skulle börja använda bara 1 så att en tar slut iaf : )








Nu har Henrik & Mira åkt ifrån mej : ( Undra hur jag ska klara mej utan gummsan, känner redan nu att jag saknar henne jätte mycket!
Men Henrik kommer klarar detta galant och dagen kommer nog gå så fort så dom är nog hemma in noo time !
Att man kan sakna någon så mycket, som jag saknar Mira nu !



Här är gumman bara 4 dagar gammal, guud vad hon har växt ! Åååh, lilla snutt : )
Har hon verkligen varit så liten? !
<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0