piss väder



Så himla typiskt att det är så dåligt väder när man väl vill gå ut och promenera..
Jag hade tänkt att göra lite ärenden på stan osv men det får alltså vänta tills i morgon om det är bättre väder då.
Så, vad ska man hitta på idag? Ser att både Reine och Madde har ringt, min tele har vart på ljudlös inne i sovrummet tydligen så det lilla pipet hörde inte Marie : ) Jag har inte en krona så går inte att fylla på den än på ett tag. Men snart fyller jag år! Då hoppas jag på en liten peng kankse så jag kan fylla på mobben !


Det har kliat i mitt ena öra hela morgonen, jag har vart där med tops flera gånger och grejat men det blir inte något bättre för det.. Något som lever där inne tro? : )



Nu ska jag leka lite med dotter min : )

Kommentarer
Postat av: sandra

klart vi ska på bio då! den är sista juni tror ja bestämt! den här gången borde vi gå på premiären! frågan är om man hinner boka innan alla småtöser gjort det :P

2010-03-23 @ 13:34:22
URL: http://sandraaplate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0