pizza



Idag köpte jag och Henke pizza, jag minns inte när jag käkade det senast. Var nog före Mira var född iaf.. Men vi köpte på Åmåls ( ni som inte är från Åmål så har vi en pizzeria som heter just så Pizzeria Åmål ) och fyy faaaan va illa det smaka, vad har hänt med stället? Inte ett ända känt ansikte kvar där och what about deras språk? Kan dom inte prata svenka när dom jobbar i Sverige? Man käkade ju alltid från Åmåls förr, men nu får man nog byta pizzeria. Haha, ett väldigt stort dilemma detta med pizzeriorna här i stan : )

Egentligen skulle man inte äta pizza över huvud taget när man ska banta bort graviditetskilona, men skit sam på Fredagskvällen : )
Okej, nu får det bli en kex choklad till efter rätt!






Fåglarna kvittrar, vilken underbar dag.
God och glad, kexchoklad : )

Kommentarer
Postat av: Galne Gunnar

haha roligast idag är att du tror att folk utanför byn läser din blogg!!!

2010-03-12 @ 23:28:37
Postat av: M

Galne Gunnar:

Jag läser ;-)



Vi bytte från Åmåls till Iryats....Både Åmåls och Iryats har ju bytt ägare och nu är det Åmålsbagare på Iryats istället=)

2010-03-13 @ 09:38:37
Postat av: Marie Dahlberg

In your face Jonas a.k.a Galne Gunnar : )

2010-03-13 @ 12:26:38
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0