promenix





Vart ute nästan hela dagen och spatserat i det fina vädret med Madde & Malva! Det har vart så himla skönt, man vet inte rikgt vad man ska ha för kläder på sej ute nu eller vinterajackan är alldeles för varm och vårjackan blir nog alldeles för kall så man ska åka på mjölkstockning och förkyldning eller dylikt.
Men tur att jag har 2 vinterjackor, en tjock dun jacka och en som är inte riktigt så varm men ändå ska det vara för varmt ?

Det blir nog mer promenad idag förhoppningsvist : ) Madde och bäbis ville ut senare också för att få kvällen att gå. Henrik får komma hem först så vi kan dra igång tvättmaskinerna, ska ju tvätta hela eftermiddagen. Tur att jag är ensam hemma med Mira på dagarna så jag kan skylla på något "Jag kan INTE gå ner i tvättstugan (för att slänga in en tvätt som tar högst 2 minuter )och lämna henne här uppe älskling"
Så det får han göra när han kommer hem,f ör nu har vi lite för mycket tvätt igen. Hur lyckas vi? Kan man inte lära sej att ta en ny tvätt tid inom en veckan när man är där nere? Tydligen inte.





See you

Kommentarer
Postat av: ICAZ

Hej! Ni är nöjda med vagnen. Oh den väcker så många minnen från när våra var så små så de låg i den :) Allt bra med er? :) kram

2010-03-16 @ 16:08:30
URL: http://icaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0