Ryan Scheckler








Jag har absolut inget att göra och det är inget bra på tvn så nu har jag kollat på Mtv i flera timmar känns det som.
Det är "Life or Ryan" och efter ca 4 program har jag kommit på att han är fan aset snygg : )
Försökte hitta bra bilder på han, men han är mycket snyggare i programet och i verkligheten än på bilder.
Tänk att leva som han gör ! Det hade vart underbart ^^








Mira har precis fått man och nu försöker jag få henne att sova i spjälsängen, men det går som alltid inge bra. Hon vill verkligen inte sova där : ( Hon kan sova vart som helst, men INTE i hennes säng..

Kommentarer
Postat av: josefin

Mari...han är bland de vackraste som skapats...och jätte snäll och gullig...muuuummms! lite ung dock.

2010-03-18 @ 19:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0