Tisdag



Äntligen ska jag få komma ut, Mira har nämligen skrikit och ätit hela morgonen och vill inte bli mätt, eller sluta skrika : ( Man blir lite hjälplös när dom bara skriker och skriker. Men hon brukar allt slockna i vagnen ganska fort så hoppas hon gör det idag också!

Vi ska iväg ner till Bvc nu, så jag ska försöka få på henne kläder om hon vill : ) Hon önskar nog att pappa var hemma och gjorde det, eftersom det är han som vanligtvist står för kläd-/ och blöj byte här hos oss, för hon vill inte att jag ska göra det.
Men nu när Pappa jobbar igen så får jag sköta det på dagarna och det tycker hon inte om : )
Min sötnos !




Efter Bvc går vi hem till Madde & Malva och hälsar på dom igen : ) Ska bli trevligt, blir nog promenad skulle jag tro. Behövs nu när man är lite små fet, extra kilona måste försvinna fort!! Men om man ligger hemma och sover framför tvn försvinner dom absolut inte. Men det är ju såååå bekvämt, man får kankse prioritera ? Men frågan är om jag inte hade valt att slappa i sängen/soffan ist för att vara ute och spatsera ! Hahah, tyvärr är det nog så om jag ska vara ärlig : )




Nu skriker hon som en stucken gris så jag får nog gulla lite med henne innan hon ska bli lika arg igen när jag sätter på henne kläderna : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0