måndag




Mira ligger så snällt och försöker somna i sin korg : )
Idag kommer Jossefin fin hit och hälsar på oss, det ska bli himla roligt att se henne igen efter så lång tid.








Jag sitter som vanligt i min morgonrock : ) Om man skulle duscha? Hmm, det har jag nog inte tid med. Haha, det får jag ta ikväll när Henrik är hemma. Så han kan ta minibönanMira!




Idag är det ju meningen att Mira skulle komma till världen egentligen. Men ist är hon hela 1 Måndad redan. Tiden på sjukhuset kändes som en evighet, men nu har det redan gått 1 månad.. Det går fort, snart kommer hon allt krypa omkring här och snart får man börja ta bort alla saker som hon kan nå :) Hon är fortfarande lika söt och växer både på längden och bredden! Imorgon ska vi till Bvc för vägning och mätning, det ska bli roligt och se hur mycket hon har gått upp sen i Onsdags. Jag chansar på att hon väger över 3 kg nu iaf : )






Nu blir det frulle, som idag får bli macka ist för godis : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0