Fredag,



Wihooo !
Dagen har varit jätte bra än så länge : )

Började med att jag & gumman sov till långt efter 10, och jag hade inte gått ur sängen när jag hörde att det knackade på dörren. Jag hade ju bara trosor på mej så jag fick kika i kikhålet och såg bara massa papper, men sen till slut såg jag att det var Henriks tröja !! Han slutade vid 11 och kom hem till mej och Mirisen : )
Mira blev jätte glad över att se pappa och dom låg och lekte jätte länge i sängen!








Till slut hör Limpa av sej och berättar att dom ska till Säffle så vi åker med dit. Vi har käkat pizza, vart på Lindex, solat, Pekås & åkt runt där. Riktigt trevligt!

Nu ska jag ta med gumman och ta os en promenad innan Milla & Lina kommer hit på myskväll : )
Vi ska laga mat och mysa hela kvällen när våra män är i garaget och grejar bilar !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0