Fredag,



Godmorgon!
Wihoooo, idag är det Fredag och det innebär att jag får äta godis! Jag har inte käkat sen förra Lördagen och jag är SÅ himla stolt över mej själv att ha klarat det. Nu har jag bestäm mej att bara äta på helgen och till slut ge upp det också och inte äta över huvud taget. Det är inte så jobbigt i början av veckan men när det närmar sej Onsdag kväll och Torsdag då är det helt kört nästan. Om någon tryckte upp en godis i fejset hade jag ätit upp den direkt  : )

Igår käkade jag och Henrik pizza ( så spela roll om jag inte ätit godis i veckan ) men det var faktikst gott och det var ett tag sedan vi käkade det nu faktikst.
Ikväll har jag bestäm utan att han vet om det att vi ska laga kött, sås och hasselbackspotatis och till detta en god sallad : ) Mmmmm.




Mina skor kom inte girå : ( Men hoppas på att dom kommer idag, men säkert inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0