Lördag,



Helgen har anlätt : )

Jag och Mira har vart uppe länge idag, hon skulle promt upp tidigt och greja runt.. Så det var ju bara att lyda henne och gå upp. Jag har sjukt ont i halsen idag, inte så konstigt när Henrik har varit sjuk hela veckan och jag har inte känt av något alls, nu kommer det säkert slå till som aldrig förr : ( Men hoppas det bara är en sånd där en-dags-grej som är över by tomorrow !





Jag, Limpan och Mirisen drog till Kstad igår eftermiddag. Lina skulle handla lite till korren men slutade med att vi drog in till stan och shoppa loss : )
Jag hittade 2 klänningar för 29:-/st, lite håraccessoarier och en tunika. Plus att jag fick en "spetstopp" av Lina, det var ta-2-underkläder-för-1 så jag fick en ! Thanks sis
Blev även Bergvik, Mcdonalds och stora Konsum ! Nästa gång får vi nog åka utan lillan iaf, blev lite masigt där i slutet. Blir väl bättre desto äldre hon blir iof !

Nu väntar jag på Henrik, han har åkt till Konsum här i stan för att hämta mina skor som äntligen har kommit. Hoppas att dom passar bättre bara än vad dom förra gjorde. Ska bli så skönt med nya skor eftersom jag nu bara har massa stövlar och tjockare skor och det gå ju inte att nu när det börjar bli så varmt ute.



Idag är Mira en glad bäbiiis!



Finaste flickan <3

Är så himla glad att jag har Mira & Henrik. Hade inte klarat av detta själv, som jag vet att andra gör. Är såååå tacksam för han står ut med mej när jag är som värst och att han älskar mej så mycket som han gör.
Älskar att han är så glad i Mira, det är det bästa som finns för han. Han hjälper mej så mycket han kan och tycker också att det är fruktansvärt jobbigt ibland, men vi kommer fixa detta galant!
Älskar min lilla familj <3

Kommentarer
Postat av: Marie Markovic

Så fint skrivet=)

Vissa stunder är jobbiga, men tiden går så fort när de är små och snart är de inte så glada i pussar och kramar från mamma längre..

Mina hormoner spökar så jag grinar för allt just nu, men man står ut och får vända de jobbiga stunderna till något positivt ist!

Ni verkar klara familjelivet alldeles utomordentligt bra!=)

2010-05-08 @ 13:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0