Lördag,



Det känns som denna helgen är for ever, att den aldrig tar slut. Bara för man var ledig i Torsdags.. Knasigt !

Jag, Milla & Lina hade mys kväl igår här hemma. Jag tog en promenad och hämtade upp dom båda efter vägen, vi drog Mira & vagenen till Ica för inhandling av mat, sallad & godis. Gick raka vägen hem och drog igång med maten. Blev kättfärssås med spagetti och sallad : ) Jätte gott, Lina råka hälla i lite för mycket vitpeppar så vi satt här allesammans och snuvade medans vi tryckte i oss massvis. Varför ska man alltid äta tills man inte kan röra sej? Det undrar vi.. Men såklart efterr maten var uppäten ville vi ju ha godis. Jag och Milla hade varsin chokladkaka och Lina hade lösgodis : ) Ännu mer sprängmätta blev vi efter det !
Dom lämnade godiset som blev över här hos mej som jag tänkte ta nu när jag vaknade men det var redan borta, det hade Henke käkat upp : )




Nu ska jag mata gumman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0