Måndag,



Monday is over och Tisdag är på ingång : )
Jag och Mira var på babymassage med mammorna i föräldragruppen + alla småttingar. Mira tyckte det var jätte skönt med massage!
Efter massagen gick jag till mormor där mamma och moster Lisa vad med hennes hundar så hon fick träffa lilla gumman : ) Mormor blir lika glad varje gång man kommer, nästan så hon får lägger ett par tårar på kinden!
Följde med mamma till affären där vi mötte upp Anders.
Jag gick och mötte Limpa, så tog vi oss en glass + hot dog på stan och satte oss i solen för att jobba på våran otroliga bränna : ) Tog en promenad hem till mej och Lina stannade tills Danne kom och hämtade upp henne.
Det är min dag!


Imorgon ska jag ut och traska med Madde & Malva. På eftermiddagen ska jag träffa Milla & Ebba, och även Limpa om hon kan för en lite fika : ) Weei, vi kan köpa fika och sätta oss någon stans!


Käkade godis Fredag & Lördag, men nu ska jag försöka hålla mej tills nästa helg igen : ) Milla som har hållt sej snart i 2 veckor!! Tänk om det vore så väl !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0