Måndag,



Solen går strax ner och dagen börjar närma sej sitt slut.

Jag och Lina åkte hem till Milla & Ebba förut, vi köpte med oss glass och överraska dom med. Ebba käkade upp cholkladen och lämna resten till mamsen. Så hon smaska i sej 2 glassar och jag & Limpa en varsin. Glasbåtar dessutom!! Dom är så goda, det är kalasmat det : )

Drog hem till mina 2 sötnosar som satt hemma och väntade på mej. Mirisen fick ta sej ett bad nu på kvällingen, hon tycker att det är så jätte gott att plaska runt!
Det blir roligt när hon blir lite större och kan sitta själv : )





Nu ska jag försöka ge Mira lite mer mat så hoppas vi att hon sover lika bra inatt som hon gjorde den förra : )
Men troligtvist var det nog bara en en-gångs-grej.



Godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0