Måndag,


Måndag åter igen då : ) Helgen swischhhhha förbi fort som tusan. En bra helg hade jag iaf med trevliga vänner och fint väder!

Jag & Mira har varit på våran sista babymassage idag, jätte tråkigt att det är slut på det nu. Men man får massera här hemma nu ist. Plus att vi mammor & pappor får allt träffas i sommar på en picknick eller dylikt, så man kan snacka bäbisbajs, babyspyor och smakportioner med några och se hur mycket dom små liven har växt och lärt sej : )
Cissi hade bakat kladdkaka till oss och det var så himla gott! Det smakar så fruktansvärt gott när man bakar själv. Till helgen ska jag baka en kladdis för allra först gången. Jag ska nog inte ha för stora förhoppningar på mej själv!
Jag mötte mamma på vägen hem från Bvc så jag följde med henne på en långpromenad hem till Kasenberg, även ner till Vännersvik där Zelda fick bada lite. Henrik kom upp han också så bjussa mamma på mat.
Mira har även bajsat idag !! Haha, det blir så sjukt mycket bajs och stinker APA.

Nu har vi iaf fått henne att somna och jag ska mysa ner mej i soffan med Henrik och kolla på " bakom kulisserna på Sex and the city 2 " Wiii, på Fredag drar ju jag, Milla & Lina till Kstad och kolla på den och ska ha en hel dag ( eftermiddag ) och strosa runt!






Mina mysisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0