Måndag,



Sorry, för väldigt dåligt uppdatering under helgen men jag har inte haft ork eller något vettigt att skriva.
Någon som undrar vad jag har gjort i helgen då?

Iaf, Fredag blev bara mys framför tvn med Henrik.
På Lördag morgon fick vi gå upp tidigt för att dra oss till Bfors och kolla när Fredrik ( Henriks lillebror ) skulle spela fotbollsmatch, vi tog med oss han för att han skulle sova över hos oss. Efter matchen skulle vi egentligen till Emma, Elsa & Johannes för lite mat och mys. Men Elsa var så dålig och slö så vi skippade det och tar det en annan helg ist.
Ist begedde vi oss hemåt och lagade lite mat.
Reine & Alva kom och joinade oss på kvällen då Werra hade lite fest hemma. Det var fullt hus här i våran lilla lägenhet som blev ännu mindre med 6 personer varav 3 barn : ) Det blev iaf bullar, dricka, mat, chips, glass och Reine hjälpa oss att få upp persienerna!! TACK SÅ JÄTTE MYCKET!
Söndagen började med en lång sovmorgon för mej & Mira. Jag, Mira & Fredrik tog en promenad ner till stan och runt Örnäs medans Henrik städade & tvättade bilen. Käka lite mat och drog oss mot Gustavsfors. Stannade där ett tag, men Mira bara skrek och skrek, tror hon har lite magknip för hon lugnade ner sej efter ett tag när jag bärde henne "på magen" Stackars gumman.. Men idag är hon på bättre humör. Hon sov även från halv 9 igår till halv 7 i morse : ) Så hon var nog otroligt trött också !





Jeep, jag kommer direkt från duschen nu och ska försöka välja några kläder för dagen..
Det ska ju bli jätte fint väder nu ett tag fram över : ) underbart!
Hm, jag undrar vad jag & Mirisen ska hitta på idag för något skoj..




Kommentarer
Postat av: Anonym

http://blogg.coolstuff.se/289/Lanka-till-oss-och-fa-ett-prylpaket?utm_source=apsis&utm_medium=email&utm_campaign=Nyhetsbrev+26+maj

2010-05-31 @ 17:14:12
Postat av: j

får du allt sola lite så du får lite färg :)

2010-05-31 @ 17:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0