Mors dag,



Söndag 30/5 var det ju Mors dag : ) Och som alla vet är ju lilla jag en mor till min underbara dotter!
Jag trodde Henrik skulle skita i att ge mej något, men när vi kom hem från Gfors fick jag allt ett kort, godis och trisslotter! Såklart vann jag!! Jag har en tendens att nästan alltid vinna, även om det för det mesta är 25:- men jag köpte lotter till mamma på min 19års dag då hon kamma hem stor kovan på 100.000 kr.
Frågan är om det bara händer en gång i livet? Jag ska nog ha som en liten policy i mitt liv att köpa lotter på min födelsedag.
Aaa, iaf så vann jag 25:. på 2 lotter där en var *2 så det blev sammanlagt 75 riksdaler !







Nu väntar jag på Linisen som ska komma hit till oss : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0