Onsdag,




FAN VAD JAG ÄR BRA! Jag är så himla stolt över mej själv att jag orkar ta mej ut och springa en tur i skogen varje dag ( mån, tis, ons, tors, fre ), jag trodde inte att jag skulle orka mer än 2 kvällar när vi började förra måndagen, men vi har fortsätt!!
Jag stack iaf ut idag ensam eftersom Lina är och jobbar hela kvällen : ( Men vi tar nya tag i morgon så hon också följer med. Skulle inte förvånna mej om hon tar en promenad när hon kommer hem ikväll.
Idag var det dock väldigt jobbigt för mej. Blev så jag knappt orkade springa, men jag tvingade mej själv så visst, det gick sakta men jag sprang iaf..
När jag kom hem hade snutt slocknat i soffan för natten : ) Det är så skönt att vi har en rutin på kvällen som funkar och är samma varje kväll, att hon börjar bli grinig vid 18-19 tiden och äter, äter och äter fram till 21 senast och då slocknar hon och sover minst 7 timmar. Så jag ska absolut inte klaga, det finns nog dom som har det mycket värre än mej.
Jag ska nog inte säga för mycket heller, snart kommer det att hon ändrar rutin igen och sover säkert ingenting över huvud taget!! Ta i trä, eller vad man säger för uttryck..





Någon som har en digitalkamera till salu?

Kommentarer
Postat av: Stemmen fra taarnet.

Peppar, peppar ta i trä säger man :)

2010-05-27 @ 11:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0