Söndag,







Jummmi med makaroner och köttfärssås : )
Tog det som blev kvar här om kvällen då Milla & Lina var här och käka mat och myste!
Jag har vart ute på en promenad i ca 1 ½ timme, var väldigt skönt att komma ut. Jag trodde att det skulle börja regna, men vi klarade oss ifrån det, ser till och med ut som det ska spricka upp lite. Nog pratat att väder.



Henrik är i garaget eftersom jag lovade han det igår : ) Jag är en snäll flickvän jag ! Det är nog inte alla nyblivna föräldrar som låter den ena vara borta på helgerna när man äntligen är lediga och kan spenderar tiden tillsammans.
Jag vill inte att han ska tappa sitt intresse bara för vi sitter här hemma. Jag kan lika gärna sitta här hemma själv om han vill vara där en stund. Plus att Mira är så beroende av bara mej just nu när jag ammar, visst jag kan lämna henne till Henrik ett mål och det gör jag ibland. Lika bra att han får greja nu när hon är såppas liten, det kommer ju bli en annan sak när hon blir lite större : )



Yepp, yepp.
Jag skulle kunna fråga hur eran dag har varit, men det är aldrig någon som skulle ha kommenterat ändå : (
Buhuhuhuhu,

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0