Söndag,



Jag blir så jävla förbannad. Jag gick in på min syster LINAs blogg och kollade om hon hade uppdaterat något. Men icke, men hon hade däremot fått en anonym kommentar av något jävla offer eftersom Lina hade skrivit om Rio och att det kankse gick dåligt eftersom när man alltid är där så är det ABSOLUT FOLKTOMT och det är gammla saker. Till exempel när vi var där i vintras och skulle fika, så kolla vi i kylen och såg en Festin Apelsin och den är ju vanligt vist gul, men denna var helt krit vit och hade gått ut för länge sedan.. Då är det väl brist på att folk som handlar ?
Efter att dom bytte ägare där är det nog många som har bytt cafe skulle jag tro. Jag själv har ju jobbat där och många utav "våra" kunder har ju iaf bytt ställe..
Jag blev så himla dret arg när jag läste det så kommenterade.. Den jävla tjejen/killen är ju så himla feg att den inte ens våga skriva vem det var.
" jag ska säga till dom vad du har skrivit så ska vi se vad dom säger nästa gång du kommer in där "  På ett ungefär vad som stog i kommentaren, parts of it..



Mmm : ) Korv i bröd väntar på mej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahah men rio är ju ett tattarställe, eller har blivit de senaste åren! så de va nog någon tattare som kände sig träffad av de lina skrivit :P Ingen att bry sig om med andra ord :)

2010-05-03 @ 17:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0