Tisdag,



Jag har varit ute på promenad hela dagen, eller ett par timmar iaf. Jag gick mot stan och mötte Jonas, Jonte Forsberg. Vi gjorde lite ärenden på stan och sedan bestämde han sej för att luncha lite. Men då är frågan vart? Vi gick till 50`s nej, vi gick till Stat nej, grillen nej, så till slut fick det bli pizza! Hahah, det finns inget annat att välja på här i stan. Jag blev grymt sugen på pizza när han satt och käkade. Varför är det alltid så att pizzan smakar bättre när någon annan äter?
Gick hem till han så han hämtade hans cykel så följde han med hem till mej i ca 20 minuter innan han fick sätta sej på cykeln ner till station för han ska till Säffle och praktisera.

Nu ska jag försöka få i mej något att äta, käkade ju bara lite frukost i morse och det står man sej inte länge på.

Det kommer hit några försäkringsgubbar senare i eftermiddag som ska prata om försäkring till lillgumsan.
Man kankse borde ha städat lite tills dess, men jag orkar faktikst inte. Jag tror nog att dom har vart hemma hos folk där det ser värre ut än här. Får hoppas det iaf!



Imorgon ska jag & Mira ta oss en tur till Årjäng och hälsa på Lina som är där och jobbar. Var meningen att vi kankse skulle åka med henne idag men vi sov som två stockar när hon hade ringt i morse och Henrik hade bilen idag så det får bli i morgon ! Jag får ta med mej vagnen så vi kan ta oss en promenad där borta : )

Stumpan har precis fått lite mat, så nu ligger hon under babygymme och sprattlar, skrattar & pratar för fullt !



Sötnos <3

Kommentarer
Postat av: Angelina

tack!! :D



Hyllan komemr från Ikea, 150;- tror jag :) & sen är det LED-lampor :) kostade typ 300;- de finns ej på ikea. :)

2010-05-11 @ 16:21:23
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0