Tisdag,



Då var dagens spring tur avklarad : ) Jag trodde inte att vi skulle komma ut idag också. Trodde att Limpa skulle ha träningsvärk så hon skulle blow me off idag, men hon jobbade på starkt där ute i skogen. Vi tog till och med en längre sträcka idag. Det är så skönt när man väl har kommit hem och fått sej en dusch..

Vi var nere på stan förut och käkade mat eftersom pappa fylde år igår : ) Mycket trevligt, Mira skrek och skrek dock.. Men till slut gav det sej och hon blev lugn.
Men hon blir alltid så på kvällarna, hon skriker och vill äta konstant så hon somnar gott.
Jag har äntligen fått henne till sängen och hon sover nu. Nu kommer hon sova i 6 eller 7 timmar : )




Veckans planer:

-imorogn   Träffa Madde & Malva för promenad, till vårdcentralen och hämta min kylbox till bröstmjölken.
-imorgon   Hem till Milla & Ebba för att beställa Sex and the city biljetter till nästa helg!
-imorgon   Kolla när Henriks smådröder är i Åmål och spelar fotboll.
-torsdag   Sångstund på kyrkan ( om vi kommer upp )
-fredag   Middag hos Milla & Ebba!!


Det är vad jag har för planer.


Nu till Desperate housewifes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0