Torsdag,



Wihooo, i morgon är det äntligen Fredag och det betyder i sin ordning att jag, böna, Marie får käka godis : ) Huuuur mycket jag vill, det får alltså bli stora lass med göttttte i morgon !
Då ska jag äntligen köpa den nya från marabou, rullen med kokos. Jag har allt redan smakat på den då när vi var i Trollhättan på godismässan och den var jätte god tyckte jag. Jag åt ju inte kokos före jag blev gravid, men nu är det ju svint gott!



yumiiiiii




Henrik & Danneboy sitter i varsin soffa och kollar på någon film som går på tvn medans jag sitter här och förgyller kvällen med ett sista facebook-kollande innan jag ska ta sikte mot sängen.
Mira har precis somnat, hon brukar vanligtvist somna vid 9-tiden och oftast inte en minut senare. Men idag fick hon vara uppe länge och det var nära på att vi aldrig fick henne i säng, men till slut slockande allt dom små ögonen på henne : )



Idag har jag inte gjort mycket mer än varit hemma, även ett besök hos Limpa medans hon gjorde sej i ordning för en grill fest.
Drog katten till Tösse och droppa av henne där och swisch tillbaks till Åmål city : )



Vi hörs i morgoneverybody !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0