Torsdag,



Varning för nakenchock!








Min lilla ängel har blivit en liten tjockis! Sååå go så : )
Jag kan tänka mej att det är mer än min Mira som älskar att ligga naken ? ! Det är nog något utav det bästa hon vet, direkt man tar av henne blöjan blir hon en liten solstråle och mår prima : )
Tror även att det kankse är tänder på gång, eftersom hon har handen i munnen konstant hela tiden, är grinig och framförallt har hon börjat att dräggla som bara den : ) Men man vet ju aldrig, det kan ju bara vara att hon har "hittat händerna" och vill ha dom i munnen. Men Henrik fick ju tänder när han var 3½ månad och jag har hört att det kan vara ärfligt. Men vi får se vad sm händer i hennes lilla mun.




Hon sover som en stock nu, hon har vart vaken hela morgonen och hon brukar ju sova ganska länge.
Så hoppas att hon sover ett tag nu..
Idag händer nog inte mycket, inga planer för dagen.
Hade ju tänkt att gå till kyrkan, men ville inte väcka henne nu när hon äntligen har somnat igen..
Någon som har en ide på vad man kan hitta på?


Kommentarer
Postat av: Malin

Hur kan du visa ditt barn helnaken? Vem vet vem som är här inne och kanske stjäl dina bilder.. Alla gör ju som dom vill men det är du som har barnets intigritet i dina händer just nu!

2010-05-20 @ 21:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0