Torsdag,



NOOOOOOO,
Mira har bajsat !! Hon bajsar ju bara 1 gång i veckan (nej, det är inte farligt när man helammar, det kan till och med gå ännu längre mellan skitar-dagarna då ) Och när hon väl bajsar så är det inte lite vi pratar på. Det flyter i blöjan och kan åka på hela ryggen och magen om det är så illa. Nu passade hon på att bajsa när jag & Lina var på väg hem så vi kunde inte stanna och byta på henne mitt i skogen och nu har hon somnat och sover som en stock. Idag och igår har hon ju sovit jätte dåligt, så hon har säkert haft lite ont i magen så nu kommer hon säkert sova en stund. Jag vill ju inte väcka henne heller för att byta blöja : ( Hon får nog ta sej ett bad sen ist då!



Jag & MosterLimpa ( råka ju skriva faster förut på facebook, men det är hon ju till Alva ) drog våran kos till Monkan & Tindra och skulle spendera lite tid hos dom. När jag kom eftersom Lina var och kollade på ett hus först så skulle mamma Monkan laga lite mat så även jag och Lina fick oss mat, spagetti & korv : ) Mumms det, pasta är sjukligt gott!
Blev även lite glass till efterrätt, det var också smaskens!
Tack Monkan för mat & dyligt.
Blev såklart massa prat och lek med Tindra : )
När vi åkte hem så tog vi vägen över Dals-Långed så Lina skulle hälsa på Danne som fick jobba över lite, vi försökte leta upp en pizzeria så Lina kunde överraska han med mat. Vi hittade en ( det fanns tydligen bara 1 också ) men personalen stog ute och rökte och sprang rakt in i köket och ner med fingrarna i maten utan att tvätta händerna. URSCH, det är ofräscht. Då kan man inte äta där!! Så hon fick komma tomhänt.



Yes, thats my day!
Jag ska försöka mej ut på en springtur lite senare : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0