Torsdag,



Sovmorgon för mej och gumman idag igen : ) Hur underbart är det inte att sova?! Jag gick upp vid halv 12 och då låg gumman fortfarande och sov, men hon vaknade ganska fort efter att jag hade gått upp.
Så idag händer nog minsta möjliga tror jag. Får se om vi ens orkar ut på en promenad.. Vädret är kasst också..





Snuttis!


Har försökt ringt försäkringskassan också, men där var det överbelastat så jag skulle ringa senare.. Ta in mer folk efter den 25e, då alla ringer för att det alltid krånglar med allas försäkringspengar. Cp-försäkringskassan!!
Måste även ringa Sf för att ändra våra biljetter men även där var det många som ringde så det var lång kö.. Illa, när man inte har pengar på mobilen också..


Fan, idag är jag godis sugen : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0