Torsdag,



Hooooohohohoh, go go go go : ) jag & Limpa kom ut på en spring tur idag igen! Dock var det väldigt jobbigt för oss båda. Lina sa det precis efter ca 100 meter " Detta kommer inte sluta bra, jag är HELT slut redan nu " Men vi båda kom runt helskinnade. Eloge till oss säger jag bara!
Dock trodde vi nog båda att det skulle vara varmare ute eftersom solen skiner, men det var fan iskallt. Jag hade bara linna & kortbrallor och Lina hade hotpants och en tunn tröja. Men så fort vi hade sätt igång och fått igång flåset blev det genast varmare.






Mira sitter i babysittern framför tnv och pratar och skrattar som bara den : ) Vid den här tiden på dygnet brukar hon vara som allra surast och vill bara äta, äta, rapa, syp och äta!
Men kankse för hon sov till 12 snåret, så blir hon säkert uppe längre idag..

Imorgon ska vi upp i ottan, det vill säga vid 8a tiden kankse. Ung-mamma grupp på öppna förskolan : ) Ska bli riktigt roligt hoppas jag !
Men ack för tidigt för mej och Mira...



En dusch och sedan fram med tutten till gumman : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0