Torsdag,



Hoppas att mina skor har kommit så jag kan hämta ut dom idag. Nu har jag väntat alldeles för länge på dom, men tror att dom har kommit men vet inte vart bara och då måste jag vänta på att avin kommer med posten och då går det åter en dag. Eftersom dom inte hade skickat dom med ett vanligt paket och då gick det inte att kolla med kollinummer ? Aa, jag fattade inte riktigt vad han sa. Men jag tycker att det borde komma till samma ställe som det andra kom till.. Nog pratat om det.

Mira fick ju sprutan igår och jag var jätte rädd att hon skulle få feber osv i natt, men hon har varit väldigt gnällig och har fått sovit på mej hela natten : ) Det är mysigt, men räcker med någon timme, inte hela natten. Då blir det jobbigt för mej. Jag kan ju bara sova på rygg då.. Men vad gör man inte för sitt lilla barn. Hon hade säkert jätte ont i benen där dom tog dom eftersom hon var sådär gnällig bara..



Idag var det fint väder också : ) Det gillar vi, eller hur ! Men skulle inte förvåna mej om det kommer värsta regnvädret snart nu när det ska ha regnat egentligen ett par dagar.
Jag ska försöka mej ut på en promenad om en stund, bara älsklingen vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0